Follow here :)

Tuesday 22 March 2016

heartbroken ergh .

hello . hm such a worst night . not really excited . but yeah i would like to share my feeling on this kind of blog .

you know what ? people nowadays do not know how to respect others right . hm whyyy ? if u respect me , i do respect u most . hmmmm . im so tired to be such a good girl or kind girl ergh . selalu rasa kene pijak kepala . wth . *bayangkan emoji tahi* okay sekarang mmg kalau geram , rasa nak bg emoji tu je banyak banyak banyak .

hmmmmmmmmmmmmm . im so sad lah . even with him pun sometimes i feel this :'( whyyy . why must me . why must me engkorang semua pijak kepala . you know what its my big fault to be so kind to people . but then bila aku dah sedar , good then i changed . i changed to be such a bad girl sometimes . i anoyyed ppl sometimes . and now i do know how to hate people . thanks to all ppl yang buat aku camni . *muahahahahahahah* 

but but but . deep inside my heart i menyesal dgn perubahan diri i . but then bila i fikir balik sometimes its good to be like that right ? so bila dah sikit rasa kesal , my bad attitude tu pun kurang lah sikit *sikit je tau . i still jahat dalam diam hahahah* bila dah sikit jahat and sikit baik , you know what ? still ade yg masih pijak kepala . GOOD THEN !

i jenis orang yg sangat cepat terasa . so what ? but i do keep my terasa . i dont show it . except to those ppl yang really know me like him . *but act i still boleh sorokkan kah* i tried to jaga perasaan u all . i dont really care about my heart . but you all ? hmmmmmmmmmmmm . sometimes bila gunung berapi dah meletup , then baru i do something . contoh ? i tweet ape yang i rase *and kalau boleh nk org berkenaan terasaaaaaa* . lagi ape i buat kalau terasa ? i marah org sekeliling yg tak bersalah . sooo bad you yg buat slh kat i hahahah kesian org yg tak bersalah kene tempias marah . *im so sorry siapa yg pernah kena* but trust me , i rasa bersalah sgt bila i sedar yg i tak patut lepaskn marah *kat org yg tak bersalah lah*

so thats all lah . i do hate people yg taktau respect org + jaga perasaan org . thanku

No comments:

Post a Comment




Open Cbox